Vechiul si Noul Adam -poezie

Sunt gol! Sunt dezbrăcat! Și tare îmi e rușine .... 
Nu pot să stau așa, în fața TA — Stăpâne!
Prefer să-mi cos un șort din frunze de smochin
Să mă ascund în grabă, mă simt așa străin!

Nu vreau să vină seara, nici mâine în zori de zi...
Căci vine Domnul vieții, cu mine a se-ntâlni!
Vrea să îmi povestească, dorește părtășie ...
Și EL emană pace, iubire, bucurie ...

- Ooo! Unde ești Adame?? Ooo! Unde ești copile??
Sunt Domnul, Tatăl tău! Vreau să vorbesc cu tine...
Am multe să îți spun ! E ziua-n asfințit
Eu sunt la întâlnire ! Tu unde te-ai oprit??

O voce se aude... dar parcă este stinsă:
- Aici sunt, oo Doamne! Mi-e viața pustiită,
Am ascultat de Eva... de șarpele viclean,
A spus că nu există, nici moarte - nici păcat!

Că vom ajunge toți așa la fel ca Tine!
Dacă mâncăm din pom, să știm ce-i rău, ce-i bine!
Dar ne-a mințit Satan și rău ne-a înșelat!!
Ce bine ar fi fost, de n-am fi ascultat!

Acum primim pedeapsa, cea care se cuvine
Pentru neascultare sunt despărțit de Tine.
Căci nu există-n lume ceva mai greu, mai rău...
Decât omul să fie fără de Dumnezeu!

Dar Dumnezeu, Cel Veșnic ce-I plin de îndurare,
Găsește pentru om, un plan de reabilitare
Și-n locul nost' să moară, plată pentru păcat
Este jertfit chiar Fiul - ISUS crucificat!

Ce dragoste măreață! Ce har! Câtă iubire !!!
Mai poți să ai, o TATĂ!!! și azi, chiar pentru mine!
Să mă aștepți să vin, din lumea de păcat
Să-mi dai un nume nou: de fiu de Împărat!

Să vrei ca să-mi vorbești încă din zori de zi,
Și când se lasă seara, în taină să revii
Să mă-ntărești în toate, să mă ajuți la greu
Să spun, că Cel ce poate: e numai Dumnezeu.

Ooo... Tatăl nu se schimbă! Același a rămas...
E pace, bucurie, odihnă-n orice ceas,
E dragoste, blândețe, iertare și alin...
Grăbește! Hai, la Domnul să scapi de-al tău suspin!

Că vine o zi în care la Cer ne va lua
Și-I vom cânta cu toții: Mărire - Osana!
Tu meriți toată cinstea! În veci să fii slăvit!
Prin moartea Ta pe cruce, noi Cerul am moștenit!

Amin!
Publicat în Poezie. Leave a Comment »

Lasă un comentariu