Fratele Mihai Sârbu a plecat Acasă

mihai sarbu” Ai văzut pe robul Meu….? Nu este nimeni ca el pe pământ. Este un om fără prihană și curat la suflet, care se teme de Dumnezeu și se abate de la rău”
Cu mare durere în suflet mă alătur celor cărora le este străpunsă inima de durerea plecării unui prieten și frate drag Mihai Sarbu, a fost un om al credinței, de o sinceritate deosebită, plin de Duhul Sfânt, gata în orice moment să-ți vină în ajutor, era omul care ori de câte ori te vedea te strângea în brațe și te întreba: Ce mai faci pocăitule ? Binecuvântat de Dumnezeu pentru a întoarce oamenii la Domnul, nu prin cuvinte pompoase ci printr-o apropiere de persoane, care le facea să fie liniștite și cu pace în suflet.
Acum este în Cer împreună cu Mântuitorul lui și ce bucurie va fi pentru el când va revedea pe cei plecați înainte la „Tata”, printre care Liviu Olah, Petrică Dugulescu, Cornel Dîrpeș, Nicu Ciucur, etc.
„M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credința” 2 Tim,4:7
„Bine rob bun și credincios,……. intră în bucuria stăpânului tău” Mat. 25:23.
Ne rugăm ca Domnul îndurării, credinței neclintite și Mângâietorul nostru, să mângâie familia îndurerată.

 

 

 

Un răspuns to “Fratele Mihai Sârbu a plecat Acasă”

  1. dininimapentrutine Says:

    Dumnezeu sa mângâie familia îndoliată


Lasă un răspuns

