Beni Cocar tace

benjamincocarA fost una dintre cele mai curioase (în sensul curiozității sănătoase în ale cercetării) și bine organizate minți din mediul evanghelic de dincolo de ocean.

Predicator articulat, dar mai ales un teolog bine educat, a găsit prea puțină audiență și înțelegere la cei de la care ar fi așteptat mai mult acestea. Zîmbetul său ușor ironic i-a îndepărtat pe mulți din preajma lui. Cine ar fi bănuit că dincolo de acest colț de gură se ascunde un suflet sensibil și atît de fragil?…

citiți mai multe aici..

Sursă: Beni Cocar tace

…….. Domnul să-i răsplătească osteneala sa!

interviu Beni Cocar: Sunt român stabilit în America de peste 22 de ani. Mă trag din Banat, din Lescoviţa, acolo unde Nera se duce spre Dunăre şi unde mulţi au trecut-o, crezând ca sunt în Iugoslavia, dar erau tot în România! La noi graniţa era terestră! Am copilărit acolo şi apoi am mers la Timişoara, Sibiu, Brăila, Bucureşti Mediaş… Şcoala, lucru, armata, seminar, căsătorie, slujba pastorală…. Am fost pastor la Mediaş şi împrejurimi din 1980 până în 1986, împreună, sau mai bine zis în umbra pastorului Ioan Ştef, socrul meu. Din 1986 am fost pastor la Detroit până în 2001 când ne-am mutat în Atlanta.

 

Publicat în Anunţ. 1 Comment »

Un răspuns to “Beni Cocar tace”

  1. dininimapentrutine Says:

    Dumnezeu sa mângâie familia indoliata


Lasă un răspuns

