„Lin`uenda”- va trebui s-o părăsesc

ce facUn cerşetor bătu la poarta unui om bogat şi-i ceru găzduirea peste noapte. Bogatul începu să se răstească.
-“Dar ce-i ăsta, han? Stai afară!” Cerşetorul îl luă cu binişorul.
-“Iertaţi-mă, vă rog. Voi căuta adăpost în altă parte. N-am să vă mai necăjesc. Tare aş vrea însă să ştiu cine a zidit casa asta minunată.”
Acum, că nu mai trebuia să se ostenească cu găzduirea cerşetorului, bogătaşul se mai muie şi schimbă şi el tonul.
-“De, taică-meu.”
-“Ce meşter bun. Mai trăieşte?”
-“O nu, a murit. Eu sînt moştenitorul.”

-“Si cine o s-o moştenească la moartea dumneavoastră? Aveţi copii?”
-„Am. I-o las fiului meu mai mare. Tocmai s-a-nsurat. După ce mor, se mută el aici.” Cerşetorul păru multumit. Înainte de a pleca adăugă:
-“De, ziceam eu bine că ăsta-i han. Numai că n-am mai pomenit hangiu să se supere cînd cineva trage la el pentru o noapte.”
Toate casele noastre sînt un fel de hanuri. Habar nu avem cine a stat înainte în casa în care citești acum rândurile acestea. Şi nu ştii cine va sta mîine aci. „Lin`uenda”- va trebui s-o părăsesc.
Isus ne-a invitat la o reşedintă veşnică, paradisul Său. Desprinde-ţi mintea şi dorinţele de ceea ce e trecător.
Oricum, într-o zi va trebui să părăseşti totul.

 

Lasă un răspuns

