Poveste cu tâlc…

  Odată, un om s-a aflat într-o adâncă depresie şi a trebuit să fie spitalizasign yest. Un prieten i-a dat sugestia următoare:

– De ce nu faci o listă cu toate persoanele care te-au ajutat şi de ce nu le trimiţi o scrisoare de mulţumire?

Aceste scrisori au produs începutul vindecării sale. Printre altele, i-a scris unei profesoare, care în timpul studiilor sale, îi dăduse lecţii suplimentare, ca să-l ajute. Ea i-a răspuns după aceea:

-„Când am primit scrisoarea ta, am fost profund mişcată şi ochii mi s-au umplut de lacrimi. Am predat timp de cincizeci de ani, iar tu eşti prima persoană care mi-ai trimis o scrisoare de recunoştinţă. O voi păstra ca pe o preţioasă amintire în toate zilele vieţii mele.”

Într-o lume rece şi nemulţumită, mulţumirea este o atitudine rară. Fiecare putem să-l încurajăm pe aproapele nostru spunându-i un sincer „mulţumesc”. Cât de schimbate ar fi unele familii, dacă mulţumirea şi-ar ocupa un loc de cinste! Putem să abandonăm nemulţumirea noastră care Îl dezonorează pe Dumnezeu?

Nemulţumirea face rău sufletului nostru; să încercăm să fim dar mulţumitori cu ceea ce Dumnezeu ne oferă în fiecare zi. Vrei să încerci chiar de acum?

Scrie numele a 5 persoane care te-au ajutat şi cărora crezi că ar trebui să le fii recunoscător împreună cu alte 5 motive de mulţumire.

semn ceck

Lasă un răspuns

