Cum văd copiii pe Dumnezeu

“La școala duminicală ni s-a explicat ccopii binoclue și câte faci. Cine-ți face treaba când ești în concediu?”

“De unde ai aflat că Tu ești Dumnezeu?”
“Tu chiar așa ai proiectat girafa, sau din greșeală a ieșit așa?”
“De ce lași oameni să moară și tot faci alții în loc? N-ar fi mai simplu să-i lași în viață pe ăștia?”

“Tu știi despre lucruri, înainte să fie inventate?”

“Bunicul a spus că Tu deja erai când a fost el copil. Cât de vechi ești?”

“Îți mulțumesc pentru frățior, dar eu m-am rugat pentru un cățel.”

“Cât timp am fost în vacanță, tot timpul a plouat și tăticul a fost tare nervos și a spus niște lucruri despre Tine… dar te rog să nu-i faci rău!”

“Te rog să-mi trimiți un ponei. Până acum nu ți-am cerut nimic. Poți verifica..”

“Doamne, Te rog, să mai pui o sărbătoare între Crăciun și Paște!”

“Poate Cain și Abel nu s-ar fi omorât, dacă aveau camere separate. La noi, cu frate-meu funcționează. ..”

“Pun pariu că e foarte greu să iubești pe toți de pe Pământ. Noi suntem doar patru în familie și nu merge.”

Publicat în gluma. Leave a Comment »

Lasă un răspuns

