Bono-U2 – interpret muzică rock irlandez

„Eu cred că Isus Cristos este Fiul lui Dumnezeu. Cred cu adevărat, chiar dacă vi se pare incredibil… avem cu toţii nevoie de Dumnezeu… şi peste tot unde privesc, văd amprenta Creatorului. Dar toate acestea nu sunt acelaşi lucru cu religia care dezbină poporul meu, poporul irlandez.

După părerea mea, Isus nu are nimic de a face cu ceea ce considerăm, de obicei, că este religia. Religia este, adesea, ceea ce rămâne după plecarea lui Dumnezeu, iar oamenii stabilesc o serie de legi pentru a umple vidul rămas. Credinţa mea este vie, dar am din ce în ce mai puţin timp pentru aceste legi. Eu cred că ceea ce trebuie să facem este să ne trăim credinţa.

Credinţa iudeo-creştină pleacă de la ideea că Dumnezeu este interesat de tine. Este un gând tulburător care îmi marchează viaţa şi anume că Dumnezeu, Creatorul Universului, este interesat de persoana mea… în Sursa întregului Univers există dragoste şi interes pentru mine.

Încă sunt întotdeauna stupefiat în faţa amplorii dragostei şi a misterului care este Dumnezeu, în comparaţie cu spiritul nostru limitat, care vrea să-şi conducă viaţa prin reguli, tabu-uri şi secte. În harul şi dragostea Sa, Dumnezeu Se situează mult deasupra bisericilor.

Mulţi îşi imaginează că atunci când eşti credincios, ai toate răspunsurile. Dimpotrivă, de fapt, se naşte o listă întreagă de noi întrebări.

Dumnezeu ne dă o putere şi o bucurie care nu depinde de alcool sau de droguri. Eu cred că această forţă ne va conduce în topul mondial al muzicii. Sper că viaţa noastră va fi o mărturie pentru fanii noştri şi pentru lumea muzicii, unde este atât de multă tristeţe şi durere printre oameni care afişează că totul merge bine.”

Lasă un răspuns

