Darurile

În timpul revoluţiei franceze, trei creştini au fost condamnaţi la moarte prin ghilotinare. Unul dintre creştini avea darul credinţei, altul avea darul proorociei, altul avea darul de a fi ajutor altora.
Creştinul cu darul credinţei urma să fie executat primul. El a fost întrebat dacă dorea să-i fie acoperit capul în timpul execuţiei. El a refuzat şi a spus că nu-i este frică să moară.

-„Am credinţa că Dumnezeu mă va scăpa!” a strigat el curajos.

Călăul i-a aşezat capul pe butuc, sub ghilotină. A privit în sus spre lama ascuţită a ghilotinei, a spus o scurtă rugăciune şi a aşteptat cu încredere. Funia a fost trasă, dar nu s-a întâmplat nimic. Cei de faţă au fost uimiţi şi crezând că a fost o minune de la Dumnezeu i-au dat drumul.
Creştinul cu darul proorociei urma să fie următorul executat. Capul său a fost poziţionat sub ghilotină şi asemenea celor dinaintea sa a fost întrebat dacă doreşte capul acoperit.

-„Nu” a spus el, „Nu mi-e frica să mor. Totuşi, eu prezic că Dumnezeu mă va scăpa de această ghilotină!”

Şi cu aceasta funia a fost trasă din nou, dar nu s-a întâmplat nimic. Iarăşi cei de faţă au fost uimiţi şi au presupus că este o minune de la Dumnezeu şi l-au eliberat pe om.
Cel de-al treilea creştin, cel cu darul de a ajuta, urmă la execuţie. El a fost adus la ghilotină şi asemenea celor dinaintea sa a fost întrebat dacă doreşte capul acoperit.

-„Nu” a spus el, „sunt la fel de curajos ca şi cei dinaintea mea.”

Călăul i-a pus capul cu faţa în sus sub ghilotină şi era pe punctul de a trage de funie când omul a strigat:

-„Hei, staţi! Cred că am găsit care era problema cu funcţionarea ghilotinei voastre!”  🙂

Ideea este că noi cu toţii avem daruri, toată treaba stă în a ştii cum şi când să le folosim!

ghilotina

Lasă un răspuns

