Vie Împărăţia Ta!

pozza cascada

Ascunsă mi-e în Dumnezeu
Trăirea din lăuntru,
De când lui Crist predat-am eu
Viaţa şi trecutul.

Prezentul meu, cu tot ce sunt
Şi tot ce va să vie;
Si-aştept cu inima cântând
A Sa Împărăţie.

Cu ochi fireşti nu pot vedea
Cereştile limanuri;
Si-ascunse sunt de mintea mea
A Tale sfinte planuri.

Tot ce în Cer ai pregătit
Pentru a Ta aleasă,
Atunci va fi descoperit,
Când vom pleca Acasa.

Dar pân-atunci, chiar de nu văd
Nimic cu claritate
Şi chiar de nu pot să-nţeleg
A lor însemnătate,

Cuvântul Său îmi spune-atunci
Să cred cu fermitate,
Căci ziua va veni-n curând,
Când voi pricepe toate.

Mă voi scula atunci din morţi
Şi voi păşi în viaţă
Şi voi vedea cu ochii mei
Preaminunata-I faţă.

Şi chiar de greu îmi e; şi ştiu:
Mai greu o să îmi fie,
Eu vreau s-aştept cu mai mult dor
A Sa Împărăţie!

 

Lasă un răspuns

