Isus merita mai multă atenție

cruce3Ne-am obișnuit cu faptul că Fiul Lui Dumnezeu a acceptat să moară pe o cruce pentru omenire și nu mai suntem mișcați prea mult de asta. Slavă Domnului că a făcut asta! Dar măcar de am mulțumi! Ce bine ar fi. Psalmistul spune: O, de ar lăuda oamenii pe Domnul!! Vedea și el că oamenii nu lăudau pe Domnul.
Îmi dau seama cât de comozi am ajuns și cât de puțin ne mai pasp de ceea ce a făcut Domnul pentru noi atunci când trebuie să facem și noi ceva pentru El sau pentru alții. Am observat că de multe ori mi-e lene să mă rog pentru alții atunci când m-i se cere. Totuși mă motivez și zic: ISUS A MURIT PENTRU OMUL ACESTA, iar eu… mie mi-e lene să mă rog. Ce mare efort din partea mea. Să deschid gura și să zic o rugăciune. De multe ori mi-e lene să cânt și să laud pe Domnul. Totuși mă motivez și zic: ISUS A MURIT PENTRU MINE, iar eu?? Mie mi-e lene să casc gura și să cânt. Mi-e lene să citesc Biblia, și totuși ca eu să o am azi în bibliotecă, ISUS A TREBUIT SĂ VINĂ PE PĂMÂNT ȘI SĂ SE LASE CRUCIFICAT. Nu sunt vrednic de EL dacă nu știu să apreciez jertfa Lui, dacă nu știu să îl laud, să mă jertfesc, să mă supun să îi fiu ucenic. Isus merita mai multă atenție.

Lasă un răspuns

