Fiu de Dumnezeu

copilCând din țărână m-ai făcut
Și-ai ales să-mi dai un chip,
M-ai făcut asemeni Ție,
Duh de viață-ai pus în mine …
M-ai creat perfect, asemeni Ție,
M-ai îmbrăcat cu strălucire
Și-n fiecare zi mă bucuram de Tine.
Dar, pentru o clipă, Tu Creatorul
Mi-ai încercat dragostea ce-Ți port
Și am ales să fac rău, nu bine …
Dezbrăcat de slavă-am fost,
Și m-am văzut gol, lipsit de Tine,
Ascuns de ochii Tăi credeam că sunt.
Tu m-ai strigat atunci pe nume:
– Unde ești fiul Meu?
– Aici sunt, Creatorul meu divin:
O, iartă-mă căci am greșit
… O liniște s-a lăsat în lume …
Și-atunci am plâns cu-amar
Căci Te-am trădat …
Eram iubita Ta făptură,
Creată-n palmele-Ți divine
… Salvare-am pentru tine! …
Glasul Creatorului mi-a spus.
Și-ai venit în lume,
Hristosul meu iubit
Să mori,
Să fiu creat din nou
În palmele-Ți cu sânge …
Creatorul meu, de azi,
Am să-Ți zic ”Tată”,
Căci un fiu pierdut am fost,
Dar m-ai primit din nou la Tine.

 

Lasă un răspuns

