Vrei, nu vrei ..

monumentVrei, nu vrei … moartea tot va veni! Eşti tu gata? (Acum…!)

Inscripţie sinceră pe o piatră funerară:
„Mă aşteptam eu la aşa ceva, dar nu chiar aşa de repede …”

Ascultându-l pe vorbitorul necunoscut care se pierduse în elogii la adresa celui mort, soţia defunctului şopti la urechea unuia dintre copii: „Du-te şi vezi dacă cel din coşciug este tata.”

Întrebată de  fiul său dacă îi este teamă de moarte, o credincioasă care nu mai avea mult de trăit a răspuns: „Oh, nu, fiul meu.
În curând voi trece Iordanul şi ştiu că Tatăl meu este stăpân pe ambele maluri.”

La sfârşitul turului prin mânăstire, un ateist îi spune cu compătimire călugărului: „Dacă Dumnezeu nu există, ţi-ai irosit viaţa
degeaba”. Zâmbind, călugărul a răspuns: „Dacă m-am înşelat, am pierdut 50, 70 sau 90 de ani de viaţă. Dar dacă dumneavoastră vă înşelaţi, aţi pierdut veşnicia”.

Lasă un răspuns

