Un altfel de frate..

Paul a primit cadou de Craciun o maşină nou-nouţă de la fratele său. În  seara de ajun, când a coborât din biroul său să-şi ia maşina parcată în  faţa clădirii, a văzut cum un puşti de vreo şapte ani se învârtea cu  ochii mari in jurul maşinii sale.
-„Este maşina dv. domnule?”, a întrebat el.

Paul a înclinat capul  afirmativ. 

-„Fratele meu mi-a dat-o cadou de Crăciun”. Baiatul  ramase năuc.

-„Vreţi să spuneţi că fratele dv. v-a dat-o  aşa…gratis?…fără să plătiţi nimic? Domnule! Aş vrea…” 

Băiatul  ezita.

-„Desigur” se gândi Paul, „ştiu ce-i trece prin cap. Ar  vrea să aibă şi el un frate bogat ca mine.”

Dar ceea ce spuse apoi  puştiul îl făcu pe Paul să rămână cu gura căscată:

-„Aş vrea sa pot  fi şi eu un astfel de frate!”
Paul se uita cu uimire la băieţelul din faţa lui şi mânat de un impuls  interior, îi zise:

-„N-ai vrea să te duc puţin cu maşina mea?”

-Cum să  nu! Tare mi-ar plăcea!”   

După un raid prin cartier, băiatul se  întoarse spre Paul. Ochii îi sclipeau de emoţie.

-„Domnule n-aţi vrea  să treceţi prin faţa casei noastre?”

Paul zâmbi. Ştia ce dorea  băiatul. Voia sa le arate vecinilor că soseşte acasă cu o maşină mare,  nou-nouţă.
„Vreţi să opriţi aici? Lângă treptele acelea , vă rog!”

Urcă apoi  scările în fugă. După câteva momente îl auzi cum revine. De data  aceasta, însă, nu se mai grăbea. Ducea în braţele sale un frăţior mai  mic, handicapat. Îl aşeză cu atenţie pe ultima treapta şi arătă cu mana  spre maşina lui Paul. 

-„Vezi Johnny? Asta e maşina, exact cum ţi-am  spus sus. Fratele lui i-a dat-o cadou de Crăciun şi nu l-a costat nici  un cent. Într-o zi am să-ţi dau şi eu una exact la fel ca asta… şi ai  să vezi de unul singur ce lucruri extraordinare de Crăciun sunt în toate vitrinele din oraş.”
Paul s-a dat jos din maşină. L-a luat în braţele sale pe micuţul olog,  l-a aşezat lângă el pe scaunul din faţă. Cu ochii sclipind de bucurie,  fratele lui mai mare s-a aşezat lângă el şi toţi trei au început o  călătorie de neuitat prin oraşul împodobit de Crăciun. În seara aceea de ajun, Paul a înţeles pentru prima dată ce a vrut Isus să spună când a  afirmat că „este mai bine să dai decât să primeşti…”

Publicat în meditaţie. 1 Comment »

Un răspuns to “Un altfel de frate..”

  1. maria Says:

    Doamne Isuse ajuta-ma sa fiu si eu o astfel de sora pentru frati mei sa inteleg caci mai ferice este de cine da decit sa astept sa primesc.


Lasă un răspuns

