Nu am timp acum…


Un copil mi s-a născut acum câteva zile.A venit în lume într-un moment aglomerat al vietii mele,

Aveam termene limita, afaceri pe rol şi proiecte de gestionat…

A învăţat să meargă pe când eram plecat.

A învăţat să vorbească înainte ca noi să ne dăm seama.

Şi în timp ce creştea mi-a spus:

-„Voi fi ca tine tată… voi fi ca tine… Când vii acasă tată ?”  

-„Nu ştiu cînd ajung, dar vom sta împreună atunci, da, vom avea un timp extraordinar”

M-am pensionat de mult şi fiul meu s-a mutat departe.

L-am sunat acum câteva zile. I-am spus:

„Aş vrea să te văd, daca nu te superi!”

-„Mi-ar placea tată, dar acum nu am timp! Noul meu serviciul mă solicită mult, iar copiii au gripă. Mi-a facut plăcere să vorbesc cu tine, tată! Ne mai auzim!”

Când am inchis telefonul mi-am dat seama că a crescut exact ca mine. Fiul meu era exact ca mine!

Lasă un răspuns

