AŞTEPT…….

În vremi de necaz şi-ncercare,  Spre Tine nădejdea-mi îndrept
Cerând părintească-ndurare –Te laud, Te slăvesc şi aştept...
În urmă sunt ani de suspine, Şi alţii de-or fi, îi aştept,
Cerând să te-nduri şi de mine – Mă rog, mă încred, şi aştept...

Arat-am pe câmp cu plugarii, Şi roade s-adun este drept,
Dar până vor creşte lăstarii – Mai ar, mai seamăn, şi aştept...

Am pus în negoţ toţi talanţii, Spre-a fi acel rob înţelept.
Răsplata aici o iau alţii – Eu tac, investesc, şi aştept...

În luptă-am spus nu laşităţii, Şi n-am decoraţii pe piept,
Dar până în ziua răsplăţii, Mă lupt, mă supun, şi aştept...

Căutat-am s-ajut pe oricare –Şi rău să primesc e nedrept,
Dar până în ziua cea mare –Mai dau, mai ajut, şi aştept...

 Stăpânul m-a pus o lumină, Pe cei adormiţi să-i deştept.
Şi până când El o să vină – Eu ard, luminez, şi aştept...

De moarte eu n-am să mă sperii, Căci cred în divinul percept.
Şi până în ziua-nvierii – Eu dorm, mă-odihnesc şi aştept...
Petru Dugulescu
Publicat în crestin, Poezie. 2 Comments »

2 răspunsuri to “AŞTEPT…….”

  1. ion Says:

    asteptarea este cea mai apasatoare!!!

  2. CBCB Says:

    Asa e , ne pune rabdarea la incercare si ne caleste pt CER.


Lasă un răspuns

