Tu eşti cel mai minunat !

1.N-am cuvinte ca să îţi spun
Cât eşti Tu Doamne de bun
Te-ai plecat spre Mine
M-ai mântuit
Mi-ai luat povara grea
Mi-ai dus-o la Golgota
Ţi mi-ai dat în schimb
Pacea Ta
Refren:
Tu eşti Cel mai Minunat
Eşti al Lumii Împărat
De aceea eu îţi cânt
Slavă ne-ncetat
Dai lumina zorilor
Strălucire stelelor
Nimeni-n lume nu-i ca Tine
Puternic Dumnezeu.
2.Fericit eu am să-ţi cânt
Cât voi trăi pe Pământ
De iubirea ce  Mi-ai arătat
Niciodată singur nu-s
Sunt pe braţul Tău Isus
M-ai luat pe veci, în Mâna Ta
3.Isuse-naintea Ta
Îmi aduc azi inima
Fă de-acum ce vrei, Doamne cu ea
Eşti izbăvitorul Meu
Unic Fiu de Dumnezeu
Ţie am să-Ţi cânt, Doamne mereu.
Lasă un răspuns

